ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آخرین اخبار سرقت از صندوق امانات بانک ملی| تعدادی از کارمندان و عوامل مرتبط با سرقت دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۱۱۵۳۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
  • ۴
آخرین اخبار سرقت از صندوق امانات بانک ملی| تعدادی از کارمندان و عوامل مرتبط با سرقت دستگیر شدند
پلیس در تازه ترین جزییات سرقت صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران افرادی را در ارتباط با این موضوع دستگیر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه روز سه‌شنبه با اشاره به سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران گفت: جلسات رسیدگی و بررسی از طریق دوربین‌های مدار‌بسته انجام شد که در این خصوص تعدادی از کارمندان و همچنین عوامل مرتبط با این موضوع دستگیر شدند.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده سرقت سارقان با تخریب و ایجاد حفره وارد قسمت صندوق امانات بانک شده و تعدادی صندوق را سرقت کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: سارقان بعد از سرقت از درب پشتی بانک درب قفل شده پارکینگ را شکسته و پس از خروج بر روی درب پارکینگ بانک قفل زدند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز میزان دقیق از تعداد صندوق و همچنین اقلام داخلی صندوقی خبری در دست نیست و پس از تکمیل شدن گزارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس این گزارش، بانک ملی ایران امروز در اطلاعیه‌ای درباره سرقت از صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه این بانک اعلام کرد که تعداد دقیق صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در حادثه رخ داده، ۱۶۸ صندوق است.

دیروز اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک یک‌هزار صندوق عنوان شده بود که بدین وسیله این عدد تکذیب می‌شود.  

بر اساس اعلام مسوولان بانک، تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده، تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

در عین حال  بانک ملی ایران به‌منظور حفظ حقوق مشتریان ضمن مذاکره با در اختیار دارندگان صندوق، اقدام‌های ضروری در جهت رسیدگی قضایی دقیق به صندوق‌های خسارت دیده را آغاز کرده است.

پلیس آگاهی با همکاری بانک ملی ایران در حال پیگیری لحظه‌ای موضوع و شناسایی سارقان است که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

ژبانک ملی در اطلاعیه‌ای با تایید این اتفاق در شعبه دانشگاه خود، افزوده بود که این حادثه به بروز برخی خسارات محدود به صندوق اجاره‌ای منجر شده که از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Netherlands
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
کلید دار کیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
0
دست ماموران انتظامی درد نکنه... و دست دولت که سریع این قضیه رو جبران کردند. فقط امیدوارم خیلی خسارت سنگینی به دولت وارد نشده باشد.
ناشناس
Canada
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
0
دقیقا کجا گفته کارمند دستگیر شده
بس کنید این مزخرف ها رو
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
0
سلام ودرود به نیروهای انتظامی شجاع وخدوم جمهوری اسلامی ایران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->